CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, October 14

New Life in my Life..huhuk

Assalamualaikum..
Untuk kali kedua aku hasilkan blog ini..
dan aku hasilkannya dengan penuh perasaan dan semangat sebagai orang baru..
sebagai seorang yang berhati waja dan cekal menghadapi dugaan..
aku tidak lagi seperti selalu..lemah dan terlalu berharap pada sesuatu yang tidak pernah pasti..
dan aku tidak mahu lagi mengejar sesuatu yang telah jauh meninggalkan aku..(agak2nya)hee
apa yang pasti, aku hanya mahu mengayuh perjalanan hidup ini sesuai dengan kehendak-Nya.
dan akan aku berusaha untuk memperolehi segala yang diimpikan selama ini setelah lama aku tolaknya demi kepentingan orang lain. dan aku tidak akan mudah menyerah kalah untuk sesuatu yang akan melukai perasaan ini lagi..hope so...:-)