CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 17

senang je kan....

semalam..tamat sudah keegoan aku selama 1 thn beberapa bulan
utk tidak jejakkn kaki ini ke wayang tanpa si B.G..
tp x bermakna aku sngaje melemahkan ego aku
cuma mungkin nilah mase nya utk mencipta 1 perubahan
dlm hidup aku agar ia menjadi lebih bererti
bukan susah sgt pn..senang je kan..
dan pemergian aku smlm ke ditemani oleh cik(aka en.) weng..
ahaha..aku suke btul gelar kn die cik..yelh sbb dia suke panggil aku enchek..
mula2 tuh geram jugak..(tp x pnh nk comment direct..huhu) lama2..aku dh jd biase
lalu aku pulangkn smula gelaran tuh pd die..lps nih nk gelarkn madam plklh..hehe lucu

nk dijadikn crite..rupe2nya kitaorg sama2 dh lma x g tgk wyg..fuh cm ade chemistry plk..:P
dh plk tuh..tgk smpi 2 skli..dr ptg smpilh ke mlm..die lyn aku pny roobin hood..n then aku kne plk lyn die pny ip man 2..mule2 tuh bengang jugak..mau x kematu punggung ddk smpi 4 jam direct..
dlm duk ngomel dlm ati..sebenarnya aku mmg enjoy giler2..
huh..dh tuh pi mkn n lepak2..blk dh midnite..
dlm pd tuh aku sebenarnye hepi with him..
ntah lh..yg pasti senang je kan..huhu

::thanks 2 cik weng