CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, January 5

Kuatkan semangat....berIstighfar selalu...

Dah seminggu rasenya aku tak lena tidur...hati rase x sdp jer sjk kebelakangan nie...ntah lah..aku sendiri x tau nape ngn jiwa dn hati aku nie..honestly, aku mmg keliru dan sentiasa was-was dgn gerak hati aku..Ya..mmg bnr..aku sebenarnya sdg merindui seseorg..dan aku x pasti kenapa aku mula merinduinya semula sdgkan aku dh redha dgn suratan takdir ini..tp adekh sbb redha aku tuh dlm terpaksa menyebabkan aku jadi begini??atau adakah sbb dia juga punya perasaan yg sama mcm aku??Tension jgk kdg2 sbb terpaksa melalui semua perasaan ni..tapi, aku x kn mudah melatah dgn dugaan yg ALLAH berikan ini..Inilah bahagian yg diberikan buat aku, mungkin sbg ujian dan dugaan utk aku jd lebih kuat semangat dlm menghadapi cabaran yg lebih bsr kelak..huhu..dan aku hadapinya dgn perbykkan berIstighfar..mudah-mudahan ALLAH akan sentiasa bersama aku dalam apa jua keadaan sekalipun..