CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, November 18

sama-samalah kita.....

lamany aku x mengupdate crite merapu aku kt blog ini..bukan lupa tetapi tidak punya kesempatan yang cukup buatnya..dan hari ini barulah aku punya kesempatan itu sementara 'big boss' bercuti..kepada teman-teman yang pernah mengikuti blog pertama aku dari awal hinggalah kepada blog ke-2 ni pasti akan merasai perbezaannya. dan mungkin ada yang beranggapan blog ni sebagai saluran cuba mentarbiah kerana cuba untuk memperbetulkan peribadi org sedangkan peribadi diri ini sendiri pn masih belum cukup sempurna sifatnya:)...aku menulis bukan untuk mencari atau menyingkap kesilapan serta kesalahan orang lain tetapi sekadar untuk pedoman kepada diri aku sendiri dan alangkah bersyukurnya aku jika ada yang juga sama-sama dapat menerima perubahan ini sebagai 'the begin' for de 'aura positif' dalam hari-hari mendatang.. :-)

sama-samalah kita berganding kudrat untuk memperbaiki apa yang sepatutnya...Insyallah

Wassalam..